We zijn verhuisd

De laatste dozen staan in de garage, we zijn min of meer gesetteld. Ik zag enorm op tegen de verhuis door mijn ASS’ertjes maar het is zoveel beter meegevallen dan ik had verwacht en de kinderen voelen zich hier al helemaal thuis. Ons klasje begint stilaan vorm te krijgen en ik geef ook in de grote vakantie gewoon les. Tussendoor ook nog heel wat uitstapjes gemaakt die ik in de loop van de week zal posten en alleen al door de foto’s bladeren is zalig. Ik zie mijn kids genieten in het zonnetje en spelenderwijs leren, ze kijken hun ogen uit bij al die prachtige dieren en we leerden weer heel wat nieuwe mensen kennen. En het hoeft geen duur uitstapje te zijn naar een pretpark of een buitenlandse vakantie, gewoon een avondje met een grote coupe ijs en ondertussen met ons gezinnetje een gezelschapsspelletje spelen of met de stereo op max om ter belachelijkst dansen, daar draait het om en daar kan ik alleen maar heel dankbaar voor zijn!

Een gedachte over “We zijn verhuisd

Geef een reactie

